Weboldalak
Zárógondolat a weboldalakhoz
A weboldalakkal foglalkoztunk ezen a héten: legyenek ezek a felületek is a szó legegyszerűbb érelmében Emberiek.
Szikrázó napsütés, kristálytiszta levegő, amit szinte harapni lehet: csodálatosabban nem is kívánhattam volna erre a novemberi szombatra, amikor a Kálvária hegyre kaptattam felfelé. Ja, dehogynem: lefelé menet csipkebogyóból is jól megszedtem a zacskómat .-)
A weboldalakkal foglalkoztunk ezen a héten: legyenek ezek a felületek is a szó legegyszerűbb érelmében Emberiek.
A social mediaban már sokkal többet mutatunk magunkból, legyen ez az irány a weboldalakon is. Mutassuk meg, hogy a hivatalos céges oldal mögött is hús-vér emberek dolgoznak, sok esetben ugyanúgy Home Officeból, mint a látogató.
És mindig gondoljunk arra, hogy a látogatónk is egy igazi Ember. Nem vásárló, egy szám a statisztikában, nem csak egy pénztárca. Egy érző ember, aki sír, nevet, problémái vannak, és megoldásokat keres. Nem csak simán eladnunk kell, de olykor segíteni is neki. Ebben felelősségünk van mindnyájunknak, akik vállalkozást vezetnek.
Gondoljatok ebben az időszakban kiemelten az idősekre. Talán életükben első alkalommal kell az interneten intézniük a karácsonyi vásárlást, hiszen sokan bezárkózva élik mindennapjaikat a járványhelyzetben. Segítsd őket és javítsd a weboldaladon a visszajelzéseik alapján: egy kiváló lehetőség most arra, hogy megfigyeld, teljesen laikusok, miként boldogulnak az online boltodban!
Nálatok van ki segítsen egy elakadt vásárlónak?