Weboldalak
Weboldalak: a Termékoldal
Már beszéltünk a Kapcsolatról és a Navigációdról a weboldaladon. Ha ezek rendben, akkor tényleg jöhet a lényeg: az eladás.
A napsütés velünk maradt, sőt erőre is kapott: csodás volt Budapest fentről ma is!
Már beszéltünk a Kapcsolatról és a Navigációdról a weboldaladon. Ha ezek rendben, akkor tényleg jöhet a lényeg: az eladás.
Bármivel is foglalkozol, termékkel, szolgáltatással, valamit el akarsz adni valakiknek. Történhet azonnal, vagy 6 hónapos folyamat révén. Adhatsz el 10.000 vevőnek havonta (B2C), meg háromnak üzleti vevőnek is (B2B). Ennek megfelelően van 1 vagy több olyan oldalad a weboldalon, ahol már direkt termékinformációkat mutatsz meg direkt vásárlási felhívással, CTA-val, azaz CallToActionnel, amely lehet ez a kosár ikon vagy akár egy "próbahétvége igénylés" gomb.
Akár egy webshop egyik termékén állunk, akár egy szolgáltatást leíró landingen, itt már csak egy cél van: a látogató vásároljon.
Itt már nem cél megmutatni a többi termékünket, elmesélni sikersztorikat, bemutatni referenciákat vagy tipikus hibákat amiket elkövethetnek azok, akik nem ezt a terméket használják - ezek mind mind az értékesítési folyamat korábbi szereplői voltak. Ha ezeket jól csináltuk, akkor erre a lapra érkezve véleményem szerint sokkal fontosabb az immár "szinte vevő" vállára tenni a kezünket, és biztosítani arról, hogy a legjobb helyen jár.
A legfontosabb ezen a ponton nem a terméked vagy a szolgáltatásod. Hanem az, hogyan bánsz a látogatóval
Ehhez sokkal több információd áll rendelkezésre, mint egy offline boltban, ahol csak az első benyomásra alapozhatsz: itt pontosa ismered a látogatási előzményeit, a korábbi vásárlásait, a hírleveledben történt kattintásait... rengeted adat áll rendelkezésre ahhoz, hogy személyre szabott termékoldalt hozz létre.
Mégis nagyon kevés ilyennel találkoztam még.
(Ha hozzám fordulsz én csak ilyet fejlesztek, de hát ez csepp a tengerben..)
Gondoltál mát arra, hogy legalább a keresztnevén szólítsd a bejelentkezőt látogatód egy termékoldalon?