Ügyfélszerzési folyamat
Vásárlókból promóterek
Tegnap eljutottunk a vásárlásig az értékesítési folyamatban, azonban itt nem állunk meg. Cél, hogy a vásárlóinkat a promótereinkké tegyük: azaz ingyen és nagy hatékonysággal járuljanak hozzá a jövőbeni értékesítések növeléséhez.
Borongósabb lett az idő, de amikor felértem, ma is kisütött a nap!
Tegnap eljutottunk a vásárlásig az értékesítési folyamatban, azonban itt nem állunk meg. Cél, hogy a vásárlóinkat a promótereinkké tegyük: azaz ingyen és nagy hatékonysággal járuljanak hozzá a jövőbeni értékesítések növeléséhez.
Ki más is tudná hitelesen a jó hírünket vinni a világban, mint az, aki a saját pénzét elköltve nálunk vásárolt?
Az ő elérésük nem is jelent nehézséget: akár direkt emailben, akár egyéni címlistaként a Facebook vagy Google rendszerébe importálva, ez teljesen adott - szemben a korábbi helyzetekkel, amikor a célcsoportunkra hirdetve, majd a remarketing eszközével élve értük el azt, akiknek azt a tartalmat szántuk.
A vásárlóinkhoz nagyon meleg, közvetlen nyelvezettel szólunk, hiszen Ők már a bizalmi körön belül vannak. Kérhetjük, segíthetjük őket abban, hogy önként megosszanak tartalmakat velünk kapcsolatban, például egy Facebook bejegyzést. Kérhetjük őket, hogy értékeljenek minket a socaial felületeken, és természetesen szorgalmazhatjuk az újabb vásárlást is, például egy csak vásárlóknak szóló ajánlattal. Megkereshetjük a vásárlása után minőségbiztosítási okból, érdeklődve, hogy elégedett-e az általunk nyújtottakkal.
Bármelyik eszközzel próbálkozunk, akkor lesz eredményes, ha abból egy történetet tud formálni, amit szívesen mesél el a barátjának is: "- Képzeld, a téli gumi csere után 2 nappal a szerviz felhívott, hogy minden rendben van-e? Ha úgy érzem, hogy valamelyik kerék nem az igazi, csak guruljak vissza. Persze minden rendben, de akkor is tök jó fejek, hogy így figyelnek!"
Ha ezt nekem mesélnék, biztos visszakérdeznék, melyik gumis ez, és legközelebb én is oda mennék!