Ügyfélszerzési folyamat

Lehetséges vásárlókból Leadek és tényleges vásárlók

Hogyan lesznek a lehetséges vásárlókból Leadek és tényleges vásárlók?


Még mindig napsütés, de pár fokkal ismét hidegebb.  
 
Pedig témában épp melegszünk: hogyan lesznek a lehetséges vásárlókból Leadek és tényleges vásárlók?
 
Mivel ők már egy előmelegített célcsoport, így közvetlenebb, melegebb tartalmakat is készíthetünk nekik. Elsőként olyasmit, ami még mindig nem közvetlen ajánlat, de már azzal kapcsolatos: bemutatjuk, hogy milyen minőségű egy termék, mit tartalmaz az árgaranciánk, hogy működik a szervizünk. A Lead csoport számára pedig már tényleg jöhet a direkt felszólítás: "Vedd meg most!".
 
Ezeket a tartalmakat tipikusan remarketinggelt hirdetésekkel juttatjuk célba, hiszen így garantálható, hogy az kapja meg, akinek szánjuk. A hirdetések sikerességét pedig nem az elérés vagy a kattintások ára (CPC), hanem a konverziós arány fogja megmutatni.