Tartalomtípusok

Zárógondolat a tartalomtípusokhoz: mikor melyiket?

Ma zárásként megismertük azt a 3 szempontot, amelyet figyelembe kell venned, hogy egy adott kommunikációban melyiket használod.


Igazi őszi szombat! Meghatározhatatlan halmazállapotú csapadék és fantasztikus kilátás a felhőben úszó dombtetőkre.
 
Ez a hét a tartalomtípusokról szólt: szöveg, videó, kép, podcast, stb.
Ma zárásként megismertük azt a 3 szempontot, amelyet figyelembe kell venned, hogy egy adott kommunikációban melyiket használod.
 
1.) A közlő, azaz Te, a vállalkozásod. Milyen formanyelvben vagytok otthon, miben mozogtok otthonosan, mi az, ami fejlesztendő?
2.) Az üzenet: amit el szeretnél mondani, vajon milyen formában a legérthetőbb?
3.) A befogadó, azaz a célközönséged, a vevőd. Az adott tőled jövő üzeneted melyik formában fogja leginkább megérteni, és fog vásárolni, vagy végrehajtani azt az akciót, amelyt szeretnél, hogy megtegyen?
 
Egyszerűnek tűnik, de nem az. Nincs recept - bármi álltja is -, és nincs állandó megoldás is. Ami a tegnapi üzenetedhez jó volt, az nem jó ma, és holnap megint picit más kell. De nagyon fontos, hogy jól döntsd minden alkalommal, mert ez a döntés alapvetően határozza meg, hogy sikeres lesz a kommunikációd vagy sem. Akár a kivitelezéstől függetlenül is, hiszen ha az 1.) pont szerint jól választottál, azt nem tudod elrontani sem .-)
 
Végig szoktad gondolni ezt a hármast, mielőtt kiteszel egy posztot?