Tartalomtípusok

Séta, marketing és a minimalista életmód

Séta, marketing és a minimalista életmód


A délelőtti eső után igazi borongós, őszi időben sétáltunk ma egy nagyot a Gellérthegyen. Ahogy vasárnaponként mindig, ma is inkább sétálás volt a fő téma, és talán kevésbé a marketing.
 
A séta számomra a minimalista életforma része. Minimalizmus alatt azt értem, hogy igyekszem a lehető legkevesebb eszközzel, azokat a lehető leghatékonyabban kihasználva elérni a céljaimat.
 
Tökéletes példa számomra a minimalizmusra a vitorlázás, ahol a szél energiáját használjuk a helyváltoztatásra és az ivóvíz, étel, üzemanyag készleteinkkel gazdálkodva gyakorlatilag együtt élünk a természettel.
 
Hasonló a séta is. Hiszen itt is a saját lábam használom arra, hogy helyet változtassak. Nemcsak minden nap a Gellérthegyen, hanem a városban is bizony igyekszem mindenhová gyalog menni. A rajtam lévő Fundango széldzseki közel 20 éves. A lábamon a Nike cipőt már nagyon elhasználtam, azt azért lassan cserél nem kell .-)
 
És, hogy azért legyen ma is marketing: azt gondolom hogy ez a gondolkodásmód segít nekem, hogy kreatív maradjak az egyes kampányok tervezésekor. Ráadásul egy olyan felelős gondolkodásmódot is bekódol, amely amelyre szerintem szükség van egy brand, egy cég képviselete során.
 
Te mennyire törekszel minimalizmusra az életedben?