Tartalomtípusok

Podcast: az online tartalmak királynője

Miért a podcast - leánykori nevén a rádióinterjú - az online tartalmak királynője?


Száraz időben, esernyő és dzseki nélkül indult a mai séta. Ez merész vállalás volt, és a dél körül újrainduló eső el is kapott a végén.
 
Miért a podcast - leánykori nevén a rádióinterjú - az online tartalmak királynője? 
 
A podcast nem más, mint egy beszélgetés két vagy több ember között, ideális esetben egy a cégedtől, márkádtól független, de a témát ismerő szakértő műsorvezető részvételével. Ez a kötetlen beszélgetés adja számodra a legfesztelenebb bemutatkozási lehetőséget - szemben a videóval, fotóval vagy szövegekkel, amelyek mind sokkal több mesterséges sallangot, festéket és beállítást viselnek magukon. Ez egy hatalmas lehetőség Neked, és a hallgatónak is arra, hogy valóban olyannak ismerjenek meg, amilyen vagy.
 
Ráadásul ez a tartalomforma még a videónál is hosszabb ideig - akár egy órán át - kér és kap dedikált odafigyelést a hallgatódtól. Kap, mert ha valaki belekezd egy podcastbe, tisztában van vele, milyen hosszú lesz, így csak akkor lát hozzá, ha ez belefér neki. Ha az első pár percben sikerül Őt nem elveszteni, nagyon nagy százalékban végig is fogja hallgatni! 
 
Abban viszont igazad van, hogy az összes tartalomforma közül ezt fogyasztják a legkevesebben. Baj ez? Lehet rajta változtatni? Holnap ezzel folytatjuk? 
 
Szerepeltél már podcast-ben?