Tartalomtípusok
Kiket érhetsz el a tartalmaiddal?
Bármilyen típusú tartalmat is készítesz, amikor közzé teszed azt az online felületen, az olyan, mintha a Gellért-hegyen egy fa törzsére kiraknál egy postitet. Lehet, hogy látja valaki, de valószínűbb, hogy nem.
Ma sikerült újat mutatni az időjárásnak, "jött egy felhő, s leszállt közénk" - de égő vágy és vad tánc helyett inkább nedves, párás időt hozott a mai sétához.
Bármilyen típusú tartalmat is készítesz, amikor közzé teszed azt az online felületen, az olyan, mintha a Gellért-hegyen egy fa törzsére kiraknál egy postitet. Lehet, hogy látja valaki, de valószínűbb, hogy nem.
De maga a tartalom típusa sem azt nem határozza meg elsődlegesen, hogy hány emberhez fog eljutni ez a tartalom, sem azt, hogy kik lesznek ezek az emberek, mennyire lesz számunkra releváns ez a tartalom.
Erről neked kell gondoskodnod, ez a te feladatod: ez a forgalomterelés. A forgalmat terelheted hirdetésekkel, keresőoptimalizálással, hashtagek használatával, PR és marketing eszközökkel, önmagában azzal, hogy hol helyezed el adott tartalmat, és még ezerféle más módon.
Ezért tartalomtípus kiválasztásánál ne az legyen az elsődleges szempontod, hogy szerinted azzal hány embert leszel képes elérni.
Sokkal inkább az üzenet tartalma, jellege kell, hogy meghatározza, milyen formát választasz hozzá.
Holnap az eheti Marketing Séták záró gondolatában erről mesélek.
Te milyen forgalomtereléseket használsz?