Piaci pozicionálás

Zárógondolat a pozicionáláshoz

A pozicionálásos hét zárógondolata előtt rögzítsük, miért is fontos pozicionálni?


Hideg, párás, ködös szombat délelőtt a Vörös-kővárnál.
 
A pozicionálásos hét zárógondolata előtt rögzítsük, miért is fontos pozicionálni?
 
Röviden: mert ez a siker titka. 
 
Az Olimpián egy úszónak el kell döntenie, melyik az az 1-2 szám, a amiben indulni fog. Noha 6-7 számban is erős, ha érmet akar, választania kell. Nem pusztán a saját teljesítményén múlik a siker, hanem azon is, hogy melyik pályát választja.
 
Mélyebben értelemben: aki mer és tud pozicionálni, azzal azt fejezi ki, hogy tudja mit akar.
Márpedig, aki nem tudja mit akar, hogy lehetne sikeres?
 
A vállalkozások nagy része fél meghozni ezt a döntés:
- félnek másoktól viszonyítani, hiszen akkor ki kellene mondani, hogy mi olcsóbban/drágábbak vagyunk, mit ők
- félnek felvállalni az értékrendjüket, hiszen akkor elítélhetik, akik nem értenek egyet
- félnek új termékkategóriát létrehozni, innoválni, hiszen az kockázatos
- félnek beletenni a személyiségüket, hiszen lehet, hogy nem tetszenek mindenkinek
- félnek szűkíteni a célcsoporton vagy a termék/szolgáltatás palettán, hiszen azzal vevőt vesztenek
 
Érthető félelmek, de nem jogosak. Akik ezeket legyőzve meghozzák valamelyik döntés, sokkal előrébb vannak, mint azok, akik ezen filóznak most és közben nem értik, hogy miért nem működik a hirdetésük.
 
Tehát a zárógondolat: legyél bátor és pozicionálj!
Sőt, legyél még bátrabb, és bátran keress meg engem, ha úgy érzed, segíthetek ebben!
 
 
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!