Piaci pozicionálás

Személyiség, egyéniség a pozicionálásban

Meg is mutatom Nektek magam is, minden nap: a saját fotóim, a hangom, a gesztusaim, a személyiségem meghatározott részeit is megosztom Veletek, hozzá kapcsolom a "Marketing Séták - Radócz Gáborral" brandhez. Ez egy újabb módja a pozicionálásnak.


A napok egyformának tűnnek, de valójában mennek előre. Ahogyan én is!
 
Meg is mutatom Nektek magam is, minden nap: a saját fotóim, a hangom, a gesztusaim, a személyiségem meghatározott részeit is megosztom Veletek, hozzá kapcsolom a "Marketing Séták - Radócz Gáborral" brandhez. Ez egy újabb módja a pozicionálásnak.
 
Ehhez nem kell ismert embernek, sportolónak vagy szépségkirálynőnek lenned. Minden ember egyedi és értékes, így alkalmas lehet arra, hogy a cége, márkája arca legyen, amely a piaci pozicionálásban olyan egyedülálló eszköz, amelyet senki más nem tud lemásolni.
 
Emlékeztek Bagamérire, aki a fagylaltját maga méri?
Csukás István karaktere kiválóan pozícionált a saját hangjával és szlogenjével: egyrészt mindent elmondott vele arról, hogy mivel foglalkozik, másrészt a megjelenésével, stílusával és fagylaltos triciklijével tökéletesen célozta be az egész nap a parkban lógó gyerekeket - mint célközönséget.
 
Te mennyire teszed magad ki a kirakatba?
 
 
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!