Piaci pozicionálás

Pozicionálás a termékeid, szolgálatatásaid révén.

Megnéztük már a versenytársakhoz képesti, és az értékrend alapon történő piaci helyezkedést, a mai sétán pedig arról beszéltünk, hogy megy ez a termékeid, szolgálatatásaid révén.


A hőmérséklet talán emelkedett 1 fokkal tegnaphoz képest, és a reggeli eső miatt a levegő is sokkal frissebb volt ma.
 
A hét témája: hogyan pozicionálj? Megnéztük már a versenytársakhoz képesti, és az értékrend alapon történő piaci helyezkedést, a mai sétán pedig arról beszéltünk, hogy megy ez a termékeid, szolgálatatásaid révén.
 
Nyiván fontos, hogy mennyiért (ár), és milyet (minőség) kínálsz, de igazán az a fontos, hogy mit.
Legyen ez valami olyan, ami a többieknek nincs!
 
Vagyis teremts meg egy új termékkategóriát és célozd meg vele azt az új célközönséged, amit szintén Te definiáltál elsőként a piacon.
 
Ehhez persze ismerned kell, hogy milyen igényeik vannak jelenleg az embereknek, milyenek várhatóak a jövőben, vagy milyen új igények iránt tudod felkelteni az érdeklődést, amelyek nélküled nem is léteznének. 
 
Ez nem feltétlenül jár ténylegesen új termék létrehozásával, csupán a meglevő lehetőségeid fogod picit más néven, picit máshogy elnevezett célközönségnek eladni. A sapkás példáknál maradva: lehet, hogy vannak sapkák futóknak, és vannak síelőknek. De nincs "városi sétához"? Hozd létre a városi sétáláshoz alkalmas termékeid tartalmazó kategóriát (akár a meglevő sapkákból), és ezzel az elnevezéssel hirdesd és add el azoknak, akik a városban sétálnak. Egy ideig biztosan első és egyetlen leszel ezzel, azaz egy olyan területre pozícionáltad magad, ahol nincs más.
 
Neked van olyan terméked vagy szolgáltatásod, amit "Te találtál ki"?
 
 
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!