Piaci pozicionálás
Pozicionálás az értékrended, a hited, a küldetésed megmutatásával
Ma arról beszélgetünk, hogy pozicionálj az értékrended, a hited, a küldetésed megmutatásával.
2 C°, köd, Citadella. Mi más?!
Tegnap megnéztük, hogyan tudod magad helyesen pozicionálni a piacon a többiekhez viszonyítva, kontrasztot teremtve, a különbségeket megmutatva. Ma arról beszélgetünk, hogy pozicionálj az értékrended, a hited, a küldetésed megmutatásával.
Az előnyök nem feltétlenül értékek, és az értékek nem feltétlenül előnyök.
Lehet, hogy előnyösebb egy olcsóbb sapka. Ha hű vagy az értékrendedhez, lehet, hogy mégis csak minőségi anyagból és megbízható gyártótól vásárolsz - akkor is, ha drágább.
Ha megmutatod a vevőidnek, a közösségednek, hogy milyen értékrendek, elvek mentén végzed a tevékenységed, hozod a döntéseid, éled az életed, úgy lehetőséget adsz arra, hogy az azonosan gondolkozókkal egyfajta értékközösséget hozz létre. Számukra az árak vagy egyéb tényezők másodlagosak lesznek. Fontosabb nekik, hogy azonosan gondolkoztok.
Pár példa céges értékrendre:
- "azért tartunk 54 színt a sapkákból, mert számunkra fontosak a színek, hogy színesen tudjunk gondolkozni, és minden vevőnk megtalálja a sajátját"
- "csak 100%-ban újrahasznosítható anyagokból készítjük dobozainkat"
- "a munkatársaink egészségügyi és anyagi biztonsága a fontos számunkra: a pandémia miatt ugyan be kellett zárnunk, de 3 havi fizetéselőleget fizettünk ki előre, hogy alkalmazkodni tudjanak a helyzethez"
Egy posztra, vagy Instagram fiókra nézve:
- "soha nem mutatok be olyan terméket, amit nem próbáltam ki"
- "nem posztolok képet a gyermekemről"
Írd meg kommentben, számodra milyen értékek a legfontosabbak?
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!