Perszóna alkotás

Felmérés, kérdőív a perszóna alkotásban

Közben ki is találhatod, milyen kérdéseket tennél fel egy kérdőívben vagy felmérésben a célcsoportodnak.


#SétáljDélben, például olyan csodás 10 fokos melegben, mint ma én!
 
Közben ki is találhatod, milyen kérdéseket tennél fel egy kérdőívben vagy felmérésben a célcsoportodnak.
 
Ez ugyanis az egyik legjobb módszer arra, hogy megalkosd és frissítsd a célcsoportodat reprezentáló perszónáidat. Nem mellesleg tökéletesen szegmentált hírlevél címlista gyűjtés is. Figyelj oda az adatkezelési szabályzatra és ha nyereményt vagy ajándékot is felajánlasz a kitöltőknek, akkor legyen játékszabályzatod is!
 
Kérdezhetsz a termékedről, az ahhoz kapcsolódó szokásokról, igényekről, a cégedről a márkádról. Vagy akár ezektől függetlenül a terveikről egy esemény vagy hír kapcsán. Például ha az otthonok berendezésével kapcsolatos termékekkel foglalkozol, érdemes felmérned, vajon milyen feltételekkel vásárolnának tőled az otthonfelújítási támogatás keretében a jövőben vevőid. 
 
A kérdőívek válaszait elemezve biztosan meg tudsz alkotni több olyan perszónát, akiket már sokkal jobban tudsz jellemezni mint amit a saját látogatási, vagy a külső forrásból származó statisztikai adatok tettek lehetővé.