Online élet, lezárások

Azonnali, közvetlen, általad irányított online jelenlét

Azonnali, közvetlen, általad irányított online jelenlét - ez a legfontosabb ebben az időszakban.


Ködös novemberi reggelen gyalogolva foglaltam össze ennek a hétnek a zárógondolatát: 
 
Azonnali, közvetlen, általad irányított online jelenlét - ez a legfontosabb ebben az időszakban. 
 
Azonnali: Amikor úgy döntesz, hogy indítasz egy új hirdetést, néhány órán belül a célcsoportod számára stabilan megjelenik. Ha küldesz egy hírlevelet a feliratkozóidnak vagy korábbi vásárlóidnak, azonnal megkapják.
 
Közvetlen: A hirdetést tűpontosan célozhatod annak a célközönségnek, akinek szánod. A leveleket, ajánlatokat küldheted pontosan azoknak a személyeknek, akikről biztosan tudod, hogy érdekli őket.
 
Általad irányított: Te döntesz arról, hogy mikor és kinek indítasz hirdetést vagy küldesz levelet. Nem egy algoritmus, vagy egy felület dönti el, kinek mit jelenít meg, hanem Te, akár 100%-os biztonsággal. 
 
Vegyünk egy példát: Jógastúdiód van, amelyet most bezártál, helyette online órákat tartasz. Posztolod a népes követőtáborodnak az összes felületeden. Csakhogy a követőidnek egy kis százaléka fog találkozni ezzel a poszttal, és ők is időben elszórva. Ha azonban levelet küldesz a feliratkozóknak, azonnal értesíthetsz mindenkit. Ha nincsenek feliratkozóid, hirdetheted az online óráid a hetedik kerületi 30-35 közötti nőknek, akik jóga iránt érdeklődnek - a hirdetésed pár óra múlva már ezrek fogják látni közülük.
 
Ezért van, hogy az online jelenléted két legfontosabb eszköze:
1.) A weboldalad
2.) A hirdetéseid