Online élet, lezárások

Azonnali forgalom és termékfejlesztés: hirdetések

A közös nevező pedig a Hirdetések.


Változatlanul borús, nyálkás, ködös időben, kissé beszorítva a hirtelen jött feladatok közé, de töretlen lelkesedéssel gyalogoltam fel ma is a Hegyre. Nem azért, de szerintem ezt mindenkinek fel kellene íri receptre .-)
 
Van egy közös nevező abban két teljesen különböző tevékenységben, amelyről tegnap is beszéltünk, és amelyet most egyszerre kell intenzíven és jól csinálnod:
 
1.) A karácsonyi időszak és a lezárások miatti online forgalomnövekedésben a bevételeid realizálása.
2.) Az úgy és gyorsan változó környezet miatt pedig új megoldások, termékek, szolgáltatások fejlesztése.
 
A közös nevező pedig a Hirdetések.
 
Most nincs idő tartalommarketingre. A vevőknek most közvetlen ajánlat kell, minél több ember elérve, és vásárolni fognak. Ehhez a már jól ismert célcsoportjaid kell elérned, és annyi költségkeretet biztostani, amennyit csak tudsz, hiszen ha jó a terméked, ez most nagyobb forgalmat, nagyobb megtérülést hoz.
 
Az új ötleteid pedig le kell tesztelned. Ezeket mikróköltségvetéssel változatos, a hipotézised szerinti célcsoportokra kell behirdetned, és figyelni a reakciókat, hogy melyik irány lesz életképes, mit kell rajta csiszolni. 
 
A lényeg: hirdetéssel most nagyon hatékonyan spórolsz időt, csinálsz pénzt és szerzel tapasztalatot.
Most hirdetned kell. 
 
Elrontani persze ezt is lehet. Ha bizonytalan vagy, keress szakértőt, akár írj nekem!