Online élet, lezárások

Alkoss új termékeket, szolgáltatásokat!

Nem csak arról van szó, hogy a megváltozott helyzetben többen vásárolunk online, a karácsonyi időszakkal összeadódva pedig most gyorsabban, kevesebb tájékozódás után, a megbízható brandeket keresve.


Mától közterületen a legtöbb helyen kötelező a maszkviselés, de a parkok és zöldövezetek szinte mindenhol kivételt képeznek. Egy okkal több, hogy sétálj minden nap parkban!
 
Nem csak arról van szó, hogy a megváltozott helyzetben többen vásárolunk online, a karácsonyi időszakkal összeadódva pedig most gyorsabban, kevesebb tájékozódás után, a megbízható brandeket keresve.
 
De mást is vásárolunk. Hiszen változik az életünk is, így nem egyszerűen az történik, hogy a változatlan szükségleteinket kielégítő termékeket online rendeljük meg, hanem mások is lettek, lesznek a szükségleteink. Az új igényeket új vagy módosított termékek, szolgáltatások tudják igazán kielégíteni, így, mint miden változó időszakban, Neked is résen kell lenned, és foglalkoznod a termékfejlesztéssel.
 
Ennek egyik első lépése, hogy információkat gyűjtesz: felméréseket, piackutatást végzel, próbatermékeket alkotsz, tesztelsz, kísérletezel, párpászédet folytatsz. Az így összegyűjtött tudást kell rendszerezned, hogy megalkothasd azt a terméket, amivel 20201 februárban vagy 2022 nyárán fogsz tarolni.
 
Persze, mindeközben nyomni kell a karácsonyt, ami a csövön kifér. De a megnövekedett forgalom nem csak a bevételeid realizálását jelenti, hanem a vevőiddel történő intenzívebb kapcsolatot is, a tervezéshez szükséges tapasztalatok nagy részét is most gyűjtheted majd be. Sokszor csak arra koncentrálnak ilyenkor a kereskedelemben, hogy teljesítsenek, valahogy túl legyenek ezen az időszakon, amely érzést a járvány helyzet még inkább erősít. Idén tehát még fontosabb, hogy vezess naplót, nyilvántartást a mostanában felmerülő vevői visszajelzésekről, és legkésőbb december 15 után kezdd el rendszerezni majd azokat!
 
Ugye Te is éppen tervezel valamit?