Önfejlesztés vezetőként

Design és vizuális kultúra a vezetői önfejlesztésben

Ma marketing a széles tömegeket vizuális formában, annak a nyelvezetével éri el.


A mai sétára 19 fokban (!!!), kora-délután került sor. Hónapok óra első alkalommal láttam a naplementét is ????
 
Ma marketing a széles tömegeket vizuális formában, annak a nyelvezetével éri el.
Minél inkább gyorsul a világunk, annál inkább fontos, hogy az üzenetünk a pillanat tört része alatt is képes legyen átmenni, de legalábbis megállítani, és lelassítani a befogadót. A marketinged sikeréhez kötelező értened a design nyelvét, hiszen ezen a nyelven kommunikálsz a célközönségeddel, vagy legalábbis ez az a ajtó, amelyen belépve lehetőséged lesz többet, mélyebben is megmutatni.
 
De nem elég tájékozottnak lenned a trendekről. Ma joggal várható el egy tizenévestől, és egy vállalkozótól egyaránt, hogy tudjon fotózni, értse a képszerkesztést, vágjon saját videókat. Nem csak a végeredményt kell érezni és megérteni, de tisztábban kell a folyamattal is, ahogyan a kész vizuális tartalom a képernyőre kerül. Ennek hiányában kiábrándító megoldások születhetnek, amelybe a vezető és a grafikus is áldozatnak érzi magát.
 
Újabb nappal bővült tehát az "önképzés vezetőknek" heti-rend:
 
Hétfő: legyen a számvitel, pénzügyek, adózás, banki fogalmak
Kedd: üzleti és a marketing terv elkészítése
Szerda: design és vizuális kultúra