Marketing Trendek, 2021
Marketing Trendek 2021 zárógondolat
Trendekből mindig annyi van, mint csepp a tengerben. Érdemes kihasználnod azokat, amelyek igazán testhezállóak, és figyelemmel kell kísérned azokat is, amelyet a versenytársaid érvényesíthetnek.
Nem volt igazán ereje a fel-felbukkanó napnak, de talán pont ezért volt annyira reményteli a mai séta.
Az elmúlt két hétben a #MarketingTrendek2021-el foglalkoztunk. Következzen most a #MarketingSétákTrendek2021 zárógondolata!
Trendekből mindig annyi van, mint csepp a tengerben. Érdemes kihasználnod azokat, amelyek igazán testhezállóak, és figyelemmel kell kísérned azokat is, amelyet a versenytársaid érvényesíthetnek.
Úgy általában, a trendekkel foglalkozni a szükséges tájékozottság része az üzleti életben, a tervezés egyik alappillére. Különösen izgalmas ez most, amikor a tavalyi évben olyan sok minden változott meg, az idei évre nézve pedig oly sok minden bizonytalan.
Minél több lehetőséget vizsgálsz meg, minél több lehetséges irányt vagy környezeti hatást veszel figyelembe, annál jobban leszel edzett egy nem várt esemény során is. Tekintsd a trendnek figyelembe vételével történő A,B,C.. ZS tervek készítését egyfajta tréningnek, amellyel megőrizheted a rugalmasságod, és vezetheted sikeresen a márkádat 2020-ben is.
11 trendet mutattam be - írd meg kommentben, melyikkel fogsz foglalkozni komolyabban!