Marketing Trendek, 2021

Elfogadás, befogadás a marketingben

Nem vagyunk egyformák. Vallásunk, világnézetünk, értékrendünk, nemi identitásunk, képességeink vagy épp fogyatékosságaink szerint sokfélék vagyunk.


Karácsony első napján igazán különleges fényekkel lepett meg Budapest! 
 
Én pedig a szeretet ünnepéhez méltó marketing trendet hoztam a 2021-es évből:
 #MarketingTrendek2021 - #MarketingSétákTrendek2021:
 [5.] Elfogadás, befogadás a marketingben
 
Nem vagyunk egyformák. Vallásunk, világnézetünk, értékrendünk, nemi identitásunk, képességeink vagy épp fogyatékosságaink szerint sokfélék vagyunk. Mégis, a reklámokban évtizedeken át ugyanolyan embereket, családokat láttunk. Különösen igaz ez itthon, egy hagyományosan konzervatív országban.
 
Ez változik. Mindegy, hogy politika, társadalmi közbeszéd vagy külföldi trend okán, de a jövőben a sikeres marketing egyik kihívása, hogy ezeket a különbözőségeket őszintén megmutassa, egyben ezzel is megszólítva a társadalom különféle csoportjait. Mindez természetesen nagyon érzékeny terület, de amely márka megtalálja az ideális arányokat és hangnemeket, az egyszerre tud jól eladni a "szingliknek" és a "családosaknak" is, hogy most egy nagyon egyszerű példát vegyünk.
 
Vannak - például a @cocacolamagyarorszag - akik bátrabban használják ezt a marketing eszközt, többek között az azonos neműek estében.
 
Bár csak az Instáról ismerem, nekem nagy példaképem Fenyvesi Zoli (@wheelchairguy), akit a Tiszta Szívvel című filmből ismertem meg, és azóta követek. Kerekesszékes infuencerként nemcsak hatékonyan képviseli a megbízóit, a márkákat, de ezzel sokat tesz azért, hogy az Elfogadás a marketingben is jelen legyen. Zoli példája mutatja, hogy amit emberileg helyesnek érzel, az is lehet eredményes és termelhet profitot.
 
 
Boldog vagyok, hogy követitek a Marketing Sétákat, és nagyon sokan visszajelzéssel is megtiszteltek!
Nagyon Boldog, Szeretetteljes és Békés Karácsonyt Kívánok Mindenkinek, aki itt van velem!