Marketing Trendek, 2021

A felhasználók által előállított tartalmak (user generated content)

Az tudjuk, hogy a marketing egyik legfontosabb (és legeredményesebb) módja, ha elérjük, hogy az emberek beszéljenek rólunk, és egymást győzzék meg arról, hogy érdemes minket választani.


Szinte két hete nem láttuk a napot és a kék eget, de ma végre mindkettő megajándékozott a Kálvária tetején!
 
Folytatjuk a 2021-es marketing trendek szemlézését:
#MarketingTrendek2021 - #MarketingSétákTrendek2021:
[3.] A felhasználók által előállított tartalmak (user generated content)
 
Az tudjuk, hogy a marketing egyik legfontosabb (és legeredményesebb) módja, ha elérjük, hogy az emberek beszéljenek rólunk, és egymást győzzék meg arról, hogy érdemes minket választani. Ezeknek a "beszélgetéseknek" a jó része az utóbbi időben már online történik, hiszen a találkozásaink, kapcsolattartásunk egy része is a felhőbe költözött a 2010-es években. Az idei év soha nem látott módon csökkentette a személyes találkozásokat, és terelte az életünk még több szeletét az online térbe. 
 
Akár direkt üzenetváltásról, akár egy Facebook/Google értékelésről, véleményről, akár egy Instagram posztról van szó, ha nem van benne említve/jelölve a márkánk, a vállalkozásunk, akkor user genrated contentről beszélünk. 
 
Természetesen ösztönöznünk, és irányítanunk kell - amennyire csak lehetséges -, hogy jöjjenek létre ilyen tartalmak, és milyen témában, miről szóljanak, hiszen így tudunk vele tervezni a marketing tervünk részeként.
 
Például a boltodban a falon vagy akár a padlón elhelyezed azt a hashtaget, amelyet szeretnél, hogy használjon a vásárló. Teheted ezt egy kártyán a csomagoláson belülre is, így a megajándékozott fogja posztolni, hogy mit kapott és jelöli meg a branded is.
 
 
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!