Marketing Trendek, 2021

Branded content, azaz márkázott tartalom

A saját tartalmaink mindig márkázott tartalmak, de ennek igazán akkor van jelentősége, ha nem a saját felületeinken jelennek meg, hanem például PR cikként egy partnernél vagy médiában.


Ma nem mutatta meg magát a nap, és az esti hószállingózás nyomait sem találtam már sehol.
 
Ezen a héten továbbra is 2021-es marketing trendekkel foglalkozunk, itt is a következő!
???? #MarketingTrendek2021 - #MarketingSétákTrendek2021:
???? [7.] Branded content, azaz márkázott tartalom
 
A saját tartalmaink mindig márkázott tartalmak, de ennek igazán akkor van jelentősége, ha nem a saját felületeinken jelennek meg, hanem például PR cikként egy partnernél vagy médiában. Ebben semmi új nincs, de mégis van új helyzet, mégpedig egy másik trend miatt, a korábban már bemutatott user generated content, azaz a felhasználói tartalmak miatt.
 
Amiatt, hogy intenzíven ösztönözzük a vásárlókat, felhasználókat, hogy a cégünkről, márkánkról készítsenek tartalmakat, még markánsabban kell megkülönböztessük a saját, "official" tartalmainkat, különösen, ha azokkal ugyanúgy semleges terepen lehet találkozni - mondjuk a You Tubeon -, mint az egyszeri vásárlónk posztjával.
 
Hogy miért, azt biztosan nem kell magyarázni. Hogy hogyan: arculati elemekkel, a magas minőséggel, exclusivitással, professzionális kivitelezéssel. 
 
Ha például gördeszkákat forgalmazol, lehet, hogy a vásárlóid simán pakolnak ki az Instára telefonnal készített és valami mobil appban 2 perc alatt összevágott videókat a trükkjeikről, amiben megjelölnek téged is. Nyilvánvaló, hogy a saját videóid 3 kamerával + 1 drónnal kell elkészítened, egy szerződtetett "sztárral", profi zenével és filmszerű vágással - így tudsz olyan márka tartalmat készíteni, amivel a felhasználói tartalmak fölé emelkedsz. 
 
Te milyen eszközökkel különbözteted meg a hivatalos tartalmad?