Marketing Terv

Marketing Stratégia

Következik #MarketingTerv legfontosabb része: az összegyűjtött információk alapján meg kell alkossuk a Marketing Stratégiánkat.


Van célunk, elemeztük a célcsoportot, a versenytársakat és a piacot is?
Következik #MarketingTerv legfontosabb része: az összegyűjtött információk alapján meg kell alkossuk a Marketing Stratégiánkat.
 
Elsőként határozod meg, hogyan fogod magad megkülönböztetni a piacon, azaz el kell döntened, hova pozicionálsz.
A pozicionálás egyik leghatékonyabb eszköze pedig maga a terméked, a szolgáltatásod, és ezek árazása, az árstratégiád. Ezzel részletesebben a jövő héten foglalkozunk!
 
Ha a termékeid rendben, ki kell találnod, milyen eszközökkel, milyen csatornákon mesélsz ezekről. Online marketingben ilyenek a weboldalad, a social felületek, a hírleveled, a blogod, és sok más. Lehet, hogy más-más tartalmi és hirdetési stratégiára lesz szükséged más-más csatornán belül. 
 
És a legnehezebb: a saját erőforrásaid is hozzá kell rendelni a tervezett lépésekhez: szükséged van költségvetésre, és megfelelő időbeli tervezésre, hogy minden kész legyen akkor, amikor szükség van rá.
 
Néhány bekezdésben nem is tűnik nehéznek, igaz? Sőt, a végeredmény sem feltétlenül hosszabb 3-4 oldalnál.
Azonban nagyon nem mindegy, hogy mi az, ami benne van, ami mögött súlyos döntések, vagy egyedülálló kreatív ötletek lehetnek. 
 
Ha úgy érzed, tudnék segíteni a Marketing Terved elkészítésében, keress meg bátran! Minden nap csatlakozhatsz egy sétához, séta közben ingyenesen segítek. Ha komolyabb támogatásra van szükséged, azt is megbeszéljük!