Marketing Mappa
Mit csinált a svéd király a sor végén?
A munkatársaid felismerik, akit kellene? Van VIP asztal vagy külön bejárat?
Ma két vicces sztori kapcsán a kiemelt ügyfelek kezelésével kapcsolatban jön egy gondolat!
A héten nagyot ment, hogy Adam Sandler nem kapott asztalt egy étteremben, és lógó orral, bánatos arccal kellett kisétáljon. A pincérnő nem ismerte fel, a biztonsági kamerák felvételéből pedig a tulajdonos készített egy humoros bocsánatkérő videót a TikTokra.
A másik egy anekdota: egy honfitársunk Svédországban elment egy a helyi kísérőjével hokimeccsre. Hosszú sor volt a bejáratnál, beálltak. Észrevette, hogy az előtte álló fickónak mindenki hangosan köszön, üdvözli. Kérdi a kísérőtől, hogy ez ki? Ő a király - így a válasz. De akkor miért áll a sorban? - kérdi honfitársunk. Hát mert most érkezett - jött a picit értetlenkedő megoldás.
Na igen: két eltérő kultúra, de az biztos, hogy vállalkozásként Neked legyen protokolod, hogyan kezeled az efféle helyzeteket. A munkatársaid felismerik, akit kellene? Van VIP asztal vagy külön bejárat? A legjobb eladó lép oda hozzá, vagy a random kezdő? Tudatosan nem teszel különbséget a vevők között, vagy éppen ellenkezőleg?