Marketing Mappa

Marketing Mappa: a színes hírek és ötletek gyűjtője

Magyarországok kik azok a személyiségek, akik kedvelhetik a márkádat, és jelentős hatást válthatnak ki egy-egy közszereplésükkel?


Borongós délelőttel indult a hét, de lefelé már kisütött a nap.
 
Az új héten a Marketing Mappa címmel indítok sorozatot: olyan színes híreket hozok, amiket érdemes bedobni a marketing ötlet-gyűjtőnkbe, mert tanulságosak, inspirálóak, vagy épp meghökkentőek.
 
Meghan és Harry interjújáról biztosan Te is hallottál, talán bele is néztél. Az Oprah Winfrey által vezetett beszélgetés helyszíne egy kis terasz, háttérben egy kerttel. Hogy miért izgalmas ez számunkra? Az elmúlt két hétben a képernyőn látható valamennyi tárgy, vagy azokra akárcsak hasonlító termék forgalma is iszonyatos mértékben növekedett meg. Kezdve az Oprah által viselt szemüvegkeret svájci keretgyártókáról a kerti bútorokon át Harry herceg nadrágjáig - MINDENT döbbenetes mértékben vásárolnak az amerikai webáruházakban.
 
Dwayne Johnson - "a Szikla" - egy autóval ajándékozta meg azt a férfit, aki fiatal korában segített neki, és aki nélkül ma nem lenne az, aki. Hogy hálját kifejezze, egy Ford terepjáró kulcsát adta át, jótékony hatást gyakorolva ezzel a Ford eladásaira is.
 
Harry herceg és Szikla azonban nem Influencerek. Nem az árlistájuk alapján kiszabott ellenszolgáltatásért cserébe viselnek egy karórát vagy kedvelnek egy autómárkát. Bár megtehetnék - és biztos vannak helyzetek, amikor meg is teszik -, hogy értékesítik népszerűségüket, mégis a valódi választásaik azok, amik igazán jól működnek marketing szempontból is.
 
Elgondolkoztál már azon, hogy Magyarországok vajon kik azok a személyiségek, akik kedvelhetik a márkádat, és hasonló elementális hatást válthatnak ki egy-egy közszereplésükkel?