Marketing Mappa

Két példa az értékvállalással pozicionálásra - kár, hogy kilóg a lóláb

Figyelj rá, hogy minden területen rendben legyenek a dolgaid!


Az idő maradt szürke. A kedvem egy fokkal jobb .-) 
 
Ma két multi történetét hoztam a Marketing Mappába (nézd meg a videót!), akik markáns és nagyon szimpatikus módon állnak ki olyan értékek mellett, amelyek egyébként kiválóan alkalmasak a célcsoportjaik felé történő pozicionálásban is.
 
Valami mégsem stimmel: ha ez egyik oldalon harcosan küzdesz egy fontos célért, és teljes mellszélességgel állsz is ki érte, akár országok vezetésével szemben állást foglalva is, de a másik oldalról meg egy másik témában lábbal tiprod a jogszabályokat vagy teszel kárt például a környezetedben - ott valami félremegy.
 
Ha vállalkozásod nem csupán a termékeiddel kívánod a reflektorfénybe állítani, hanem bátran megmutatod az értékválasztásaid - nagyon helyesen -, akkor figyelj rá, hogy minden területen rendben legyenek a dolgaid - különben csak "olcsó" marketingakciónak függ tűnni az egész.