Marketing Mappa
Hogyan hat vissza a valós világra, ha mindent azért csinálunk, hogy posztolhassuk?
Az nem baj, ha reggel azért is figyelsz az öltözködésre, hogy jól mutass a belga partnerrel a fotón!
Immunizálás világhetét tart a TikTok, amelynek keretében beszélgetéseket is szerveznek a témában és sorozatot is készítenek, valamint a VaccinatedFor tag használatára buzdítanak. Aki ezt a taget használja, annak a posztját előnyben részesítik a Discover oldalon, azaz nagyobb valószínűséggel fog ott megjelenni.
Mit csinál erre az egyszeri felhasználó? Nyilván használni fogja a taget, mivel előny járhat érte - függetlenül attól, hogy egyezik a véleményével vagy sem. Ahogy az influencereknek is leírja az ügynökség egy kör-emailben: elég, ha márkajelzéses zacskó mellett posztol, nem kell venni semmit (és nem is adnak érte semmit), a zacskó papírgalacsinokkal kitömve is jó. Ha így megvan a poszt, megy a pénz. Dubaiban és sok idegenforgalomra nyitott városban számos külső-belső tér várja, hogy onnan az előírt vagy éppen a kialakítás révén ösztönzött szögből fotó vagy videó születhessen. Ezeket a tereket kifejezetten háttérnek hozzák létre egy jó Instagram poszt érdekében, a fizikai megvalósítás elsődleges célja is az, hogy jól mutasson a virtuális térben.
Persze nem kell ennek mindig hamisnak vagy visszatetszőnek lenni. Az nem baj, ha reggel azért is figyelsz az öltözködésre, hogy jól mutass a belga partnerrel a fotón. Az sem árt, ha az irodában, gyárban, az udvaron van olyan kialakított vagy kipróbált hely, ahol megfelelő minőségű, arculati és márkaelemeket tartalmazó fotót tudtok készíteni!