Marketing Mappa

Apple vs Facebook: mi változik a hirdetésekben a legújabb IOS frissítéssel?

Apple viszont nem hagyja ki a lehetőséget, hogy a felhasználói adatvédelmet zászlóra tűzve bevigyen egy ütést a Facebooknak.


Az Apple - Facebook aktuális csörtéje a legfrissebb IOS érkezésével a hirdetési lehetőségeket is befolyásolja.
 
Mostantól az Apple eszközein lehetősége lesz a felhasználóknak megtiltani, hogy az egyes appok hozzáférjenek az eszköz többi appjának adataihoz. Ez a nagy hirdetési platformoknak, így a Facebooknak fáj a legjobban, hiszen így kevesebb információt tudnak begyűjteni és pontatlanabbul tudják követni a felhasználók tevékenységét is.
 
Az Apple eszközöket használók miatt csökkenhetnek a megcélzott célcsoportok és konverziók száma a Te hirdetéseidben is. Persze csak a mérésben, és ott is igyekszik majd a Facebook más módszerekkel megbecsülni azt. De az tény, hogy ez a szegmens hiányozni fog, márpedig iPhone-t inkább használnak vezetők, döntéshozók is, így különösen értékes (lenne) az ilyen eszközökről származó minden adat, az Apple viszont nem hagyja ki a lehetőséget, hogy a felhasználói adatvédelmet zászlóra tűzve bevigyen egy ütést a Facebooknak.