Kreatív koncepció

Merd vállalni a legvadabb ötleteid!

A kreatív koncepció egy ötleten múlik.


13 fok!!! Hatalmas napsütés - viszont erős szél, bár a fotókat ez nem zavarta. 
 
A kreatív koncepció egy ötleten múlik.
 
A Marketing Tervben kidolgozhatod, hogy kinek, mit, hol fogsz kommunikálni.
De azt, hogy hogyan, az a dolog kreatív része.
 
Jó, ha az ötlet, a kreatív koncepció és a termék egy tőről fakad. Ha már eleve azért jött létre a termék, hogy az ötletet beteljesítse. Ha pedig már adott, akkor utólag kell létrehozni.
 
Próbáltál már kitalálni vicceket és elmondani egy asztaltársaságnál? Azonnali visszacsatolást kapsz: nevetnek vagy sem.
Hasonló a kreatív koncepció is, a különbség csak, hogy vásárolnak vagy sem. 
 
Ahogy a vicc sem működik poén nélkül, ide is kell egy csavar, egy plusz. Ha félsz, ha nem vagy elég bátor, ha elfojtod az ötleteket, nehezebben találd meg a nyerőt. Merd kimondani, leírni a legvadabb dolgokat is, mert az igazán ütős kampányok mindig így születnek - nem a biztonsági játékkal. Szűk körben, fókuszcsoporttal, asztaltársasággal, de szabadjára kell ereszteni az agymenést. Ehhez olyan bizalom és nyitottság kell, ahol nem ciki ezt megtenni. 
 
Ha a környezetedben nincs senki, akinek első körben elmondanád, gyere velem sétálni - velem ötletelhetsz!