Kreatív koncepció

Az eredeti ötlet az eredeti termékből fakad

A marketing feladata tehát nem az a kreatív koncepció megalkotásában, hogy izgalmas szövegekkel, látványos képekkel egy mesevilágot teremtsen, hanem az, hogy eredeti, kreatív termékeket alkosson, amelyek ennek a világnak a főszereplői lehetnek.


Még nagyobb lett a köd, mint tegnap - egy okkal több, hogy magunkban keressük a vidámságot .-)
 
A marketing feladata tehát nem az a kreatív koncepció megalkotásában, hogy izgalmas szövegekkel, látványos képekkel egy mesevilágot teremtsen, hanem az, hogy eredeti, kreatív termékeket alkosson, amelyek ennek a világnak a főszereplői lehetnek.
 
A "termék"-et pedig tessék nagyon tágan értelmezni: minden olyan tevékenység, szolgáltatás, folyamat amely hozzájárul ahhoz hogy a termék megvásárlása és használata milyen élményt okoz, milyen érzéseket vált ki -  a termék részei.
 
A termékfejlesztés nem csak a gyártósoron testesül meg: a tervezéstől, a munkatársak képzésén át az ügyfélpanaszok kezeléséig mind rései a termék által nyújtott élménynek.
 
Nem önmagában az ütős szövegektől, vagy gyönyörű fotóktól, tökéletesen forgatott videóktól lesz igazán kreatív a kreatív koncepciód - amelyre a kommunikációd építjük -, hanem az eredeti és kreatív terméktől. 
 
Az egész világ jobban jár, ha a kreatív energiákat az ilyen termékek megalkotásra fordítod, amelyek önmaguk fogják létrehozni azt vizuális és szöveges nyelvezetet, amellyel beszélsz is róluk.