Kreatív koncepció

A hogyanra a válasz a brandingben van

A hogyan kérdését dönti el a stílusunk, a kreatív koncepciónk, hosszabb távon a brandingünk.


A hatalmas reggeli ködben a Vörös-kővár felé indultam ma reggel.
 
A kreatív koncepcióval foglalkozó hetünk zárógondolata következik ma:
 
A marketingnek sok kérdésre kell tudni választ adni: 
Mit, mikor, kinek, hol, miért, mennyiért?
Bár ezekre sem könnyű megtalálni a jó választ, ezek mégis technokrata megközelítést igényelnek, ki lehet őket számolni, meg lehet mérni, ki lehet "matekolni".
 
A "hogyan" kérdését dönti el a stílusunk, a kreatív koncepciónk, hosszabb távon a brandingünk.
 
Az összes előző kérdésnek vannak szakemberei, specialistái, akik el is végzik becsülettel az adott részfeladatot, például menedzselik a hirdetési fiókod vagy szöveget írnak.
 
A jó branding lesz azonban, ami mindezt összefogja és a vevők számára nem csak felismerhetővé, egyedivé, hanem szerethetővé is teszi a márkád. A vevők szeretnek, imádnak, akkor a világ végére is elmennek érted és a magasabb árat is megfizetik.
 
Érdemes tehát a marketingre nem csak mint szövegírásra, vagy a Facebook hirdetéskezelőjének profi ismeretére gondolnod. Neked, tulajdonosnak igazán a brandinggel kell foglalkoznod. Ha az rendben van, akkor minden másra ott vannak szakemberek, oktatóposztok, korlátlan mennyiségű tudás - minden más iparos munka.