Karácsonyi kampányok

Pályázat kiírása

Tegnap a nyereményjátékról beszélgettünk, és szóba került két fontos dokumentum, amivel rendelkezned kell, ha ilyet szervezel.


Ma sem változott az idő, de a borongósban is megtalálnom a színeket az élénkzöld moha borította kőkorlátokon.
 
Tegnap a nyereményjátékról beszélgettünk, és szóba került két fontos dokumentum, amivel rendelkezned kell, ha ilyet szervezel:
  • - adatkezelési tájékoztató
  • - játékszabályzat
 
Az nem meglepő, hogy minden cégnek, amely személyes adatokat kezel, szüksége van a GDPR rendelkezések miatt adatkezelési tájékoztatóra. Nyereményjáték esetén a nyertes nevét mindenképp kezeled, tárolod, -  de a sorsolás módjának függvényében akár az összes résztvevőét. Játékszabályzat pedig azért szükséges, mert szerencsejátékot szervezel. Előírás is, de hidd el, magad véded vele legjobban majd, amikor lesznek reklamálók. Mindkét dokumentumot készítse jogász, és legyenek elérhetőek a webhelyeden.
 
Nyereményjáték helyett írj ki inkább pályázatot! A nyertesről egy olyan szakmai zsűri döntsön, akik kapcsolódnak a szegmensedhez, szakemberek, celebek, influencerek. Ha például ékszereket készítesz, lehessen pályázni dizájnokkal, amiből a nyertesét elkészíted. A zsűriben legyen stílustanácsadó, ötvös, divat-blogger, és Te. A pályázatot jól be tudod harangozni, a pályázati szakaszban be tudod mutatni a kapott pályamunkákat, tarthatsz közönségszavazást és lehet akár LIVE a zsűri döntése. Rendezhetsz díjátadót, újra jelentkezhetsz amikor elkészült a nyertes tervei alapján az ékszer, és még ezerféleképpen mesélhetsz történeteket a résztvevőkkel, beadott munkákkal vagy a visszajelzésekkel kapcsolatban.
 
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!