Karácsonyi kampányok
Nyereményjáték
Nem szoktam nyereményjáték szervezését javasolni ügyfeleknek, de vannak olyan célok és időszakok, amikor érdemes élni vele. A Karácsony előtti időszak is ilyen.
Az esőt ma is megúsztam, de a hőmérséklet újra hidegebb lett, és a város sem nagyon bújt ki a felhőtakaró alól délben sem.
Nem szoktam nyereményjáték szervezését javasolni ügyfeleknek, de vannak olyan célok és időszakok, amikor érdemes élni vele. A Karácsony előtti időszak is ilyen.
Tisztázzuk, mi is a nyereményjáték: az, amiben véletlenszerűen dől el, hogy ki lesz a nyertes, tipikusan sorsolással.
Azaz ez nem verseny, ahol valamilyen eredmény - például a lájkok száma vagy egy zsűri döntése alapján - hirdetsz nyertest.
Itt a social mediában a játékban való részvételhez kérhetsz kommentet, lájkot, követést, posztolást, hashtag használat, jelölést vásárlást - vagy ezek variációit. Hogy melyiket választod, az attól is függ, mit szeretnél: több követőt? Több embert elérni? Magasabb elköteleződést a meglevő követőidtől?
Fontos, hogy egyszerű és világos legyen a játék leírása, feltétele, azaz alacsony legyen a belépési küszöb.
Legyen meghatározva a kezdési, befejezési dátum és a földrajzi területre, életkorra vagy egyéb részvételre vonatkozó korlátozások, valamint, hogy hogyan fogod a nyertest kisorsolni.
Tüntesd fel, hogy “A Játék semmilyen módon nem szponzorált az Instagram által, illetve semmilyen tekintetben nem kapcsolódik az Instagramhoz”.
A végére a fekete leves: szükség lesz adatkezelési tájékoztatóra és játékszabályzatra. Egyik sem egyelő azzal, amit a posztban leírsz, ezek önálló dokumentumok kell legyenek, és jó ha ügyvéd készíti. Hogy miért? Erről holnap beszélünk!
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!
#karácsony #ajándék #ajándékcsomag #marketingséták #marketingsetak #iközösség #tanulás #fejlődés #önfejlesztés #séta #gyaloglás #mik #kirándulás #tematikusséta #vállalkozás #üzlet #branding #magyarinsta #magyarblog #magyarblogge #radoczgaborwalking #radoczgabormarketing