Karácsonyi kampányok
Karácsonyi kampányok zárógondolat
Ezen a héten a karácsonyi hajrában hasznosítható akciókról, kampányokról volt szó.
Hatalmas tejfehér ködben sétáltam fel délelőtt a Kálváriára.
Ezen a héten a karácsonyi hajrában hasznosítható akciókról, kampányokról volt szó.
Miért fontos ez az időszak? Leginkább a kereskedelemben, de a szolgáltatók számára is ez a legintenzívebb időszak, az éves forgalom jelentős részét ebben a pár hétben realizálják. Világos, hogy egy jó akcióval ez még tovább növelhető, egy elrontott kampánnyal pedig sokat lehet veszteni.
Van egy nagyon fontos dolog, amit a marketingesek, értékesítők, de a cégvezetők sem tudatosítanak eléggé. Érthető módon, a saját szerepükből kiindulva, azt gondolják, hogy az értékesítési eredményekre közvetlen hatással bírnak, a dolgok rajtuk múlik, de legfeljebb a piaci környezeten, a konkurencián.
Pedig van egy döntő mértékű, jellemzően szezonális tényező, amire nagyon kis hatással lehetünk: ez a vásárlási hajlandóság. Ha áprilisban egy új TV vásárlására ez 20%, akkor marketinggel ezt megemelheted 26%-ra. Viszont karácsonykor vagy foci VB előtt, akkor is 90%-ra ugrik ez a szám, ha semmi mást nem csinálsz, csak ülsz a boltodban, és adod el a tévéket.
Legyél ezzel tisztában, és ennek megfelelően készülj tudatosan és gondos tervezéssel a karácsonyra, hiszen évente csak egyszer van!
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!