Karácsonyi kampányok
Ajándékcsomag
Tegnap megnéztük az Ajándékutalványt, ma itt az Ajándékcsomag.
Borus időben, de kellemes "melegben" indult a mai séta, amelynek végére meglepetésként a nap is kisütött!
Tegnap megnéztük az Ajándékutalványt, ma itt az Ajándékcsomag.
Míg az utalvánnyal egy jövőben beváltható lehetőséget, opciót lehet ajándékozni, addig ajándékcsomaggal egy gondosan összeválogatott termék/szolgáltatás kollekciót.
Ez is tökéletes arra, hogy le vegye az ajándékozó válláról a terhet, hogy megfelelő ajándékot találjon. De sokkal többet is kínál!
Ajándékutalványt leginkább olyanoknak vásárolnak, aki már ismerik és szeretik a kibocsátó céget, márkát. Épp ez a lényege, ezzel biztosra lehet menni. Ajándékcsomagot viszont olyannak is szívesen adnak, aki még nem ismeri a csomagban található termékeket, a brandet, de a megajándékozó úgy gondolja, hogy tetszeni fog neki. Üzleti kapcsolatban vagy éppen nem közeli, idősebb rokonnak is szokásos divatos lehetőség az ajándékcsomag.
Ez azt jelenti, hogy olyan jövőbeni vevőkhöz juthatnak el a termékeid, akik egyébként sosem találkoztak volna vele. Az ajándékcsomag tehát megismertet a termékeid és a márkaismertséged növeli.
Ezért kell nagy odafigyeléssel összeállítanod a csomag tartalmát, s nem csak a felesleges készletből meríteni! Ha így teszel, kivételes lehetőséget kaphatsz arra, hogy teljesen "hideg" célközönség egyszerre több terméked is megismerhesse!
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!