Instagram sztorik

Rólad szólnak a sztorik, vagy a célcsoportodról?

Az egész sztorizást azért csináljuk, hogy interakciókat váltsunk ki.


Üdv újra tél! Azért a Gellérten nem volt olyan vészes: 6 fok, némi szél. A színek mondjuk hiányoztak! 
 
Rólad vagy a vevőidről szól a Instagram sztorid? (Tágabban is lehet rajta gondolkozni: a marketinged).
 
Tegnap megbeszéltük, hogy sokkal nagyobb interakciót képes kiváltani a sztori, mint a poszt. 
Mivel ez így van, és ezzel növelhetjük az elköteleződést, tulajdonképpen az egész sztorizást azért csináljuk, hogy interakciókat váltsunk ki.
 
Vajon melyik esetben fog ez jobban sikerülni? Ha magadról, a termékedről, a szolgáltatásodról sztorizol? Vagy ha a célcsoportod, a közösséged problémáikról, örömükről, félelmeikről, igényeikről, terveiről?
 
Minden  esetben egyedileg kell meghatározni a sztorizási stratégiát. A @ferrari sztorijában például akkor is mindig nyomnék egy matricán, ha csak a garázsból adnak werket, de egy magyar KKV élete nem biztos, hogy ilyen izgalmas. Ezért általánosságban elmondható, hogy abban esetben lesznek aktívabbak az követők, ha magukról "mesélhetnek". Vagyis kevésbé lesznek aktívak amikor azt kérdezed: ugye milyen menő ez a termékem? És aktívabbak lesznek, amikor azt kérdezed: és Te mivel indítottad ma a napod? Egyszerűen azért, mert mindenki szívesebben beszél magáról, mint helyesel másokat.
 
Ráadásul a sztoriban "anonim" módon nyilváníthatnak véleményt, tetszést vagy nemtetszést. Míg poszt esetén mindenki látja, mit írt valaki kommentben, addig a sztoriban adott reakciók biztonságban vannak. Ez az intimitás biztonságérzetet ad. Már pedig, ha valaki biztonságban érzi magát, szívesen nyílik meg!