Instagram sztorik

Az Instagram Történetek zárógondolat az időről és az interakciókról

Sokan mondják, hogy az a jó tartalom, amely megállítja a felhasználót, és időt szentel rá.


Csodálatos tavaszi napsütéses nagy séta ma a Kálvárián!
 
Az Instagram Történetekkel kapcsolatos hetünk zárógondolata az időről és az interakciókról szól.
 
Sokan mondják, hogy az a jó tartalom, amely megállítja a felhasználót, és időt szentel rá. Az Instagram elsődleges célja ugyanis, hogy minél több időt töltsön egy felhasználó a platformon, ezért jutalmazza azokat a tartalmakat amik ebben segítik. Ez így igaz is, de egy picit más az Instagram és más a márkád, a céged célja ezzel az idővel.
 
Az Instagramnak azért fontos, hogy sokáig maradjon valaki, hogy több hirdetést mutathasson neki, amelyet Ő értékesíthet. Mivel egy adott fiók saját tartalmának a fogyasztása közben nem mutat hirdetést - sem lapozós poszt közben, sem egy adott fiók sztorijainak lapozása közben -, neki az a fontos, hogy gyakran válts, folyamatosan haladj, mert akkor jelennek meg a hirdetések is.
 
Neked viszont nem az a fontos, hogy a sok időt használja valaki az Instán egy nap, hanem az, hogy amikor használja - legyen az akár csak 5 perc is -, akkor a Te tartalmaddal találkozzon, a Te tartalmad olvasására, megtekintésére fordítson időt. Ezt azonban nem azzal érheted el, hogy olyan tartalmakat készítesz, amelyek megtekintése sok időt vesz igénybe, mert a gyakorlatban nagyon kicsi az esély, hogy egy követő erre időt szánjon, amíg nincs irányodba kellően elköteleződve.
 
Itt jönnek a képebe a sztorik, és azok könnyed interakciói, amik akkor is megnyomhatók, ha közben ordít a gyerek, vagy a piros lámpánál néz valaki a telefonjára. Az így kialakítható elkötelezettség pedig lehetővé teszi, hogy amikor kicsit több ideje van "instázni", akkor a mi posztunkkal találkozzon előbb, és elmélyedjen benne.