Instagram sztorik

A sztorik igazi értéke a posztokkal szemben

Az interakció, a párbeszéd, a visszajelzés lehetősége, annak mértéke.


Újra zavartalan napsütés, és immár zöldülő fák ma a Gellért-hegyen!
 
Új hét, új téma: ezen a héten az Instagram sztorikkal foglalkozunk!
 
Amikor a posztokat a sztorikkal vetjük össze, azt keressük, miben különböznek, miben azonosak? Sokan a külsőségekre gondolnak: Poszt profi megjelenés, sztori lazább. Posztban komolyabbak a témák, a sztori könnyedebb. Poszt ott marad a feedben "örökre", sztori eltűnik 24 óra után - persze a Fókuszban megtartható, de ott nem látható azonnal.
 
Valójában az igazi különbség - üzleti szempontból - az interakció, a párbeszéd, a visszajelzés lehetősége, annak mértéke. Ma jelenleg az Instagrammon, ha 1 egység interakció-t tudsz kiváltani egy poszttal (lájk, komment), akkor akár tízszer, százszor, ezerszer is többet lehet a sztorikkal. 
 
Miért fontos ez? Mert az interakció növeli az elköteleződést, és ez biztosítja, hogy a követőd organikus módon is gyakran találkozzon a posztoddal is. Elköteleződés hiányában hiába is követik a céges fiókod, minimális az esélye annak, hogy találkozzanak a posztjaiddal. Ezért rettentő fontosak a sztorikban levő lehetőségek, mert ott könnyebben teremthető meg ez a szükséges feltétel, amely révén végül a posztjaid is célba érnek.