Instagram számok

Számok a profil oldalon: posztok, követők és követések

Amilyen egyszerű számoknak látszanak, órákig lehetne mindegyikről elmélkedni.


Talán észrevettétek, hogy én inkább gondolkozom rendszerben, nagyban, mint foglalkozom a részletekkel, a számokkal. Persze minden szám és adat ismerete alapfeltétel bármilyen üzleti tevékenységben. Számomra nem a teljesítmény mérés eszközei a számok, hanem egyfajta megfigyelési pontok: segítenek, hogy levonhassam a tanulságokat, tanulhassak és fejlődhessek általuk. Ebben a szemléletben fogok ezen a héten az Instagram számaival is foglalkozni.
 
Ma vegyük azt a 3 számot, amit mindenki lát a profil oldala tetején. Mit jelentenek ezek, mint árulnak el rólunk, van belőlük ideális? Amilyen egyszerű számoknak látszanak, órákig lehetne mindegyikről elmélkedni .-)
 
1.) Posztok száma
@kisklau mostanában fogja elérni a 17000 posztot. A magyar instagrammerek között nem tudok senkit, akinek ennél több posztja lenne, ha Te igen, kérlek írd meg kommentben! ???? Egyértelmű, hogy ez a szám kifejezi az aktivitását és a korát a fióknak, s bár a kettő nem feltétlenül kapcsolódik össze, ilyen nagy számnál azért ezzel nem lehet mellé lőni. Bővebben: videó!
 
2.) Követők száma
Hát az nem árt, ha vannak követőid .-) Leginkább azért, ez egy fontos elem ahhoz, hogy organikusan lássa valaki a tartalmaid, bár nem az egyetlen. A követők számát azonban nem lehet abszolút mértékben nézni, mert annak összetétele jelenős tényező. Rossz "minőségű" követők sokkal inkább rontják a fiókod elérését, mint a kevesebb, de jó minőségű követő bázis. Bővebben: videó!
 
3.) Követéseid száma
Üzleti vállalkozásként egyértelmű: CSAK üzletileg releváns, kapcsolódó fiókot kövess. Partner, márka, támogatott személy - influencer - ügy, példakép, munkatárs. A szegmensed nyilván meghatározó: egy ruházati márkánál a fentiekből 50 is elég, egy táplálkozási tanácsadó több ezer releváns személyt is követhet.