Elrontható Instagram posztok
Vevő kioktatás
A vevőnek mindig igaza van - kivéve, amikor nem.
Sűrű napom van, este pedig korizás lesz a városban, így csak a közeli park futókörén gyalogoltam 50 percet ebéd után.
"A vevőnek mindig igaza van" - kivéve, amikor nem. Az biztos, hogy vállalkozásként a Te felelősséged, hogy megtegyél mindent a vevőid, ügyfeleid képzéséért, edukálásáért. Ez nem valami társadalmi küldetés - bár az is -, hanem a saját jól felfogott üzleti érdeked: jó vevők esetén az ő igazuk, a Te igazad is lesz, és ez win-win a siker kulcsa.
Az Instagrammon azonban vevő-edukáló posztok sokszor inkább vevő-hibáztató tartalomnak tűnnek. Leírják a problémát, mit követett el az inkorrekt vevő: késett, nem jött el, nem abban a formátumban küldte az anyagot, nem fizetett időben, meggondolta magát, stb., stb. Vannak egész korrekt posztok, tárgyilagosan listába szedve a problémákat. Mondjuk: "7 hiba, amit elkövethetsz, ha szövegírót alkalmazol".
Én hiszek a pozitív kommunikációban. Ha egy adott témában van negatív és pozitív példám is, a pozitívat igyekszem választani. Ahogy vannak rossz vevők is, ugyanúgy vannak jó vevők is, ezért én a vevő-edukációban is inkább sikeres esettanulmányokat mutatnék be, mintsem akármilyen korrekt hibalistát. Ez egyben tökéletes referencia is, de ráadásul remek példákat is tartalmaz a korábbi (jó) vevőidtől a jövőbeni vevőid számára: hogy dolgozol, mik az elvárásaid, mikor tudsz hatékonyan tökéletes szolgáltatást nyújtani.
Írj nekem egy jó példát valamelyik ügyfeleddel!