Elrontható Instagram posztok

Mit szabad és mit nem a kommunikációban?

Amikor direktben a saját termékedről vagy szolgáltatásodról kommunikálsz, akkor bízhatsz abban, hogy nem rontod el.


7 fokos friss levegő és szikrázó napsütés szombat reggel!
 
Amikor direktben a saját termékedről vagy szolgáltatásodról kommunikálsz, akkor bízhatsz abban, hogy nem rontod el. Ebben Te vagy a legjobb, hiszen a sajátod. Sok minta, receptet áll a rendelkezésedre. Valamint azonnali visszajelzést kapsz: ha rosszul csinálod, romlanak az eladások, ha jól, javulnak. Ezt a területet tehát nehéz elrontani, és minden abban segít, hogy fejlődj.
 
Ha azonban az ezen a héten említett esetekben készítesz tartalmat, nem kapsz közvetlen visszajelzést, és az eladásaid sem fognak hirtelen megugrani vagy csökkenni egy humoros poszttól. Sokkal inkább tapogatózol sötétben, és emiatt nehezebben tudsz fejlődni ezekben a műfajokban.
 
Ahogy a magánéletben az önismeret, vállalkozásként ezért fontos a branding. Ez az a mankó, ami ha jól meg van alkotva, akkor mindig világos útmutatást ad arra vonatkozóan, hogy mit szabad és mit nem, amit szabad, azt pedig hogyan.
 
Foglalkozol a brandingeddel? Ha szeretnél kérni egy konzultációt, írj bátran!