Elrontható Instagram posztok

Humoros posztok, amin sírni kell

A negatív posztokban is van jó pár akna, amit nehéz elkerülni - erről beszélgettünk tegnap. Van azonban ennél is veszélyesebb terep: ez a humor.


Már kora délelőtt fent voltam a hegyen. Nem volt hideg, és mire lejöttem, a nap is kisütött.
 
A negatív posztokban is van jó pár akna, amit nehéz elkerülni - erről beszélgettünk tegnap. Van azonban ennél is veszélyesebb terep: ez a humor.
 
Van amikor a humorosnak szánt poszt simán csak nem humoros. Nem okozol igazán kárt vele, de nem is segített. Az ügyfeleid, vagy akik ismernek, egy félszeg mosoly mellett gyorsan továbbtekernek és elfelejtik. Amikor egy kisebb-nagyobb szervezetben, a vállalkozásodban valaki kitalálja, hogy 3217-nek ti is tegyetek ki egy Travoltás mémet céges üzenettel, kérlek próbáld ezt megakadályozni .-)
 
Sajnos van rosszabb: amikor elefánt vagy a porcelánboltban, azaz a humorosnak szánt tartalommal biztosan jó alaposan megsértesz embereket. Céges környezetben szerencsére ez nem jellemző - nem elég bátrak hozzá -, de egyéni vállalkozók, énmárka-építők kontroll hiányában sajnos gyakran beleszaladnak a csapdába. A minősített eset, ha politikussal vagy akár a járványügyi védekezésben résztvevő személlyel készült mémet próbál valaki a saját üzleti mondandójához igazítani.
 
Tudod jól, hogy ahhoz, hogy sikeresen kommunikálj, meg tudd szólítani a célközönséged, ahhoz ismerned kel őket. Egy kabát vagy síléc sikeres értékesítéséhez azonban sokkal kevesebbet kell tudnod, mint ha azt szeretnéd elérni, hogy együtt nevessenek veled. A humor nagyon fontos eszköz önmagában is, és az információ folyamban elfoglalt helye miatt is, hiszen könnyeddé tesz, felold, ritmust ad a más típusú tartalmak között. De ehhez kell legjobban ismerned a követőid, a nézőid, és felelősen csak akkor élj vele, ha biztos vagy benne, hogy mindenki számára ugyanúgy sül el a poén.
 
Kommentben kérek egy viccet, ha tetszett! .-)