Instagram használati tippek

Kiket kövess az Instagrammon?

Kit, mit kövess az Instagrammon, ha üzleti célból vagy jelen?


Maradt a fagyos idő, a télen első alkalommal kesztyűt is húztam, de a napszemüvegre is szükség volt .-)
 
Kit, mit kövess az Instagrammon, ha üzleti célból vagy jelen?
 
Követhetsz fiókokat és hashtageket. Mindkettő legyen egy kezelhető mennyiség: fiókból legfeljebb 999-et (de lehet sokkal kevesebb is), tagből néhány tízet kövess. Ahogy a követőidet, úgy a követéseidet is napi szinten tartsd karban: aki nem releváns már, azt kövesd ki, ha új jelenik meg, kövesd be.
 
Fiókból kövesd: a képviselt márkáid gyártóit; nemzetközi anyafiókjait; az értékesítési helyeket, csatornákat; a kapcsolódó partnereid; a területeddel foglakozó intézményeket, iskolákat; olyan független szakembereket, akik iránymutatóak a szegmensedben; olyan ismert embereket, celebeket influnszereket, sportolókat, akik az értékesítésedben, marketingedben megjelennek; és természetesen a @marketingsetak fiókot.
 
Tagekből kövesd a saját magad által létrehozottakat és a tevékenységeddel összegűeket. 
 
Mindkét csoportból folyamatosan keress újakat és távolítsd el, ami nem aktuális már.
Ne kövesd a versenytársad és az ő saját tagjeit sem (a hivatalos üzleti fiókoddal semmikép).
 
Egy a lényeg: a követéseid egyértelműen és határozottan rajzolják meg, mivel foglalkozol, milyen értékeket képviselsz és kikre figyelsz.