Instagram funkciók üzleti fiókhoz

Poszt küldés az Instagrammon

Egy vállalkozás, egy márka, egy személyes márka vagy keveset használja a poszt elküldést, vagy túl sokat.


Ismét csodás napsütés, és még melegebb mint tegnap! A sárga levelek és a napfény beborította a hegyet!
 
Egy vállalkozás, egy márka, egy személyes márka vagy keveset használja a poszt elküldést, vagy túl sokat.
 
Az biztos, hogy az algoritmus számára erősebb jelzés egy sima lájk vagy kommenthez képest, ha elküldik a posztodat egymásnak a felhasználók. Vagyis ha egy poszton sokan nyomnak a papírrepülő ikonra, akkor azt a posztot az Instagram is jobban terjeszti, kiemeli, ahhoz képes is, mintha csak sok lájkot kapott volna, de kevesen küldik tovább.
 
Ezért nyilván az a cél, hogy minél többen elküldjék a posztodat - szolgálati közlemény: kérlek Te is küld el az ismerőseidnek ezt a posztot vagy tedd ki a sztoridba! .-)
 
De az nem mindegy, mi lesz a reakciója az ilyen tovább-küldéseknek. Ha a címzett nem reagál vagy negatívan reagál, akkor ez a spemmelés esetét erősíti, amelyet az Insta is felismer, és hosszabb távon ez rontani fogja a forrás oldal elérését is. Nem a tovább-küldő lesz érte büntetve, hanem a Te oldalad, amely úgy tűnik felesleges vagy haszontalon mások számára.
 
Érdemes tehát mértékkel használnod azt, hogy felkérd a követőidet a tovább-küldésre. Mindegyik posztba beletenni szerintem már csak azért is felesleges, mert ezzel a követőidet sem becsülöd meg. Ha valami olyat teszel közzé, ami valóban izgalmas, érdekes, tanulságos – elküldésre tarthat számot, akkor ne tartsd vissza, de túl se told ezt a kérést.
 
Szoktad kérni, hogy küldjék tovább a posztjaid?