Instagram funkciók üzleti fiókhoz

Lapozós Instagram posztok

Egy rövid, gyors kör - amilyenek az Instagram lapozós posztok is.


A mai séta csak egy rövidebb kör a hegyen, tekintettel az esti korizás menetre is. 
 
Egy rövid, gyors kör - amilyenek az Instagram lapozós posztok is.
 
Üzleti profilként ez egy kiváló eszköz arra, hogy legfeljebb 10 képben, lapozva adj át valamilyen tiszta, steril ismeretet-tudást, amelyet összetettsége miatt könnyebb így elmagyarázni, mint egy képben.
 
Ráadásul az egyik fő szempont az Instagrammon, hogy a lekösd a figyelmét, megállítsd a nézőt, hogy időzzön picit nálad. Ez jó neked és díjazza az algoritmus is. A lapozós posztokkal jó esélyed van erre, hiszen ha elkezdem nézegetni - és ügyesen adagolod az infókat - akkor miért hagynám abba a vége előtt?
 
Egyben ez az a pont, ahol el is lehet rontani: amikor a öncélúvá válik a lapozás. Amikor nem a tartalom megértetése a cél, nem az információ struktúrája indokolja, hogy legyen még egy slide, hanem csak az, hogy még nem akarod ereszteni a nézőt.
 
Nagy a csábítás a futószalagra is. Az egységes arculat nagyon fontos, de ez nem azt jelenti, mindent ugyanabba a lapozós tematikába kell belenyomnod, egyszerűen azért mert más-más tartalmak más közlést igényelnek. Ha nem figyelsz erre, a steril sablon rátelepszik és kiüresíti az adott tartalmat.
 
Készítesz lapozós posztokat?