Instagram funkciók üzleti fiókhoz

Direkt üzenetek értékesítéshez

Hogyan érdemes használni a direkt üzeneteket itt az Instagrammon, ha üzleti céljaid vannak?


Nagyon lógott ma az eső lába, de végül pár cseppel megúsztam, így szárazon mesélhettem el, hogyan érdemes használni a direkt üzeneteket itt az Instagrammon, ha üzleti céljaid vannak.
 
Sokan élnek abban a tévhitben, hogy az Instagrammról nem lehet direkt forgalmat terelni, csak ha már van 10.000 követőd, és akkor is csak a sztoriból felhúzással érhető el küldő link. Ezzel szemben a direkt üzenetekben bármilyen linket bedobhatsz, még akkor is, ha 0 követőd van.
 
Ehhez csak az kell, hogy legyen egy beszélgetésed egy potenciális érdeklődővel. Mi sem könnyebb! Nem kell Neked ráírni mindenkire, de posztban, sztoriban, hirdetésben ösztönözheted a célcsoportodat, hogy a kedvezménye elérése érdekében dobjon rád a vitorlás emojit. Máris benne vagy egy beszélgetésben.
 
Az a legjobb, ha mindenki számára egyedi linket generálsz a webshopodból vagy CRM rendszeredből. Az adott linken a kattintó egy olyan előkészített kosarat vagy ajánlati oldalt talál, amely számára készült, a beszélgetés alapján. Az, hogy egy ilyen előkészített oldallal fogadod, ahol csak be kell fejeznie a vásárlást, jelentősen növelheti a sikeres értékesítések számát.
 
De nem csak 2 ember közt jöhet létre "beszélgetés". Tematikus csoportokat is létrehozhatsz - például külön a síelőknek és külön a snowboardosoknak -, és nekik dedikált akciók linkjeit dobhatod be. A csoportokhoz magukról fognak csatlakozni a résztvevők, ha felkelted az érdeklődésüket.
 
Használod a direkt üzeneteket tudatosan forgalomterelésre?