Instagram fiók menedzsment

Zárógondolat: ismerd és értsd a számokat, hogy ne törődhess velük

Tudod kell mennyien és hányszor látogatták az előadásaid, és hogy kik ők.


Hideg lett, de visszatért a szikrázó napsütés. Szombat lévén, megtelt a Citadella és környéke emberekkel.
 
Az Instagram fiókmenedzsment, olyan, mint egy színház vezetése. Ha pedig így van, tudod kell mennyien és hányszor látogatták az előadásaid, és hogy kik ők. Ehhez ismerned és értened kell a számokat, amelyeket az Elemzésekben látsz. Színházigazgatóként nem az egyes előadások tapsaival kell foglalkoznid, hanem egy időszak összesített eredményeivel:
 
- Elérés: ennyi felhasználó találkozott a fiókoddal
- Megtekintés: ennyi alkalommal találkoztak vele
 
Ezt a két számod vesd össze a fiókodon végzett műveletek összesített számával! Minél magasabb az arány, annál minőségibb és aktívabb a közönséged.
 
De az sem mindegy, kikből áll a közösséged: csekkold a származási országot, várost, az életkor és nem szerinti bontást. Lefedi a kívánt célközönséged?
Ismered a szokásaikat, mikor aktívak? Megtekintheted ezt is.
 
A fentiek azonban csak számok. Ráadásul múltbeli események számai!
Vedd őket figyelembe, de ne hagyd, hogy korlátozzanak. Amit nem csinálsz, azt egy statisztika sosem fogja tudni megmérni. Fontos, hogy mozgasd a kormányt, általában finom mozdulatokkal, de néha nyugodtan ránts rajta egyet: élvezd!