Hírlevelek
Szabad egy táncra? A Call To Action.
Szabad egy táncra? A Call To Action.
Az esetek döntő többségében azért küldesz hírlevelet, mert azt szeretnéd, hogy a címzett valamilyen számodra kedvező tevékenységet végezzen el: keressen fel, érdeklődjön, vásároljon nálad. Ez a szándék a CallToAction, röviden CTA. A gyakorlatban pedig ez nem más, mint a levélben elhelyezett egy vagy több link.
Nagyon nem mindegy, hogy milyen szövegkörnyezetben, hol, mennyi, vizuálisan milyen CTA-t helyezel el - hiszen az ezeken történő kattintás lesz a hírleveled eredményességének legfőbb mutatója.
A rossz hír az, hogy ezekre a kérdésekre nincs is recept. Minden egyes levél esetén át kell gondolnod, és egyéni megvalósítást kíván.
Ami viszont biztos: első lépésként mindig azt kell átgondolnod, az adott levélben mi ez a táncba hívó üzeneted, mit szeretnél, mit csináljanak az mebrekazt követően, hogy megkapták a leveled.
Persze CTA lehet egy insta poszt végén is, mint most ez: Írd meg kommentben, hány CTA-t helyeznél el egy levélben?