Hírlevelek
Hírlevelek zárógondolat
Hírlevelek zárógondolat
A mi séta korán indult, 9-kor már a Gerecse templom után került sor a Hírlevél küldéssel kapcsolatos hét zárógondolatára.
Kizárólag, csakis nagyon értékes – a címzett számára értékes – tartalommal rendelkező levelet küldhetsz ki.
A social felületeinken, de még a weboldalunkon sem ilyen minden tartalom. Sokszor elég egy bejelentkezés, és hangulat, egy gondolat – nem törökeszünk mindig a legmagasabb minőségre, és ez jól is van így.
Ráadásul ide a látogatók jönnek házhoz hozzánk, ahol sokféle tartalmat találnak, és majd ők válogatnak ezekből.
Amikor levelet küldesz valakinek. akkor viszont Te mész hozzá, és teszel valamit a fiókjába. Ráadásul akkor, amikor Te gondolod.
Nagyon alapos és méltányolható okod kell ahhoz, hogy ezt megtehesd – anélkül, hogy címzett törölne vagy leiratkozna. Ehhez ismerned kell azt, akinek levelet küldesz – ezért is gondolom azt, hogy igazán csak azoknak szabad levelet küldened, akik már vásároltak nálad, akik már az ügyfelid.
Ahogy a privát életedben is a barátaiddal, családtajaiddal, szeretteiddel levelezel csak – így kell az üzleti levelednek is szinte ezeket a kategóriákat súrolni a címzett számára fontosságban.
És ahogyan a fontos privát leveleid is behúzod mappákba, vagy megcímkézed őket, ugyanígy lesz fokmérője a hírleveled értékének az, ha ezzel is ugyanezt teszik a címzettek.
Te kapsz olyan hírleveleket, amiket elmentesz?
Akárhogy is, ezt a posztot mindenképpen mentsd el! .-)