Google Ads hirdetlések

Mindegy, kinek és mennyit fizetsz a Google Ads-ért?

Képezd magad és tájékozódj. Ha megbízol valakit a fiókmenedzsmenttel, legalább tudj neki jó kérdéseket feltenni!


Kicsit szeles nap, de kristálytiszta levegő a Kálvárián!
 
A Google Ads remek eszköz ahhoz, hogy azonnali vásárlókat szerezz.
Nem mindegy azonban, mennyit fizetsz ezért és kinek, illetve a tapasztalatokat hogyan tudod beépíteni az üzletmenetbe.
 
Ha kisvállalkozó vagy, lehet, hogy magad menedzseled a fiókod, szinte biztosan sok pénzt feleslegesen kidobva az ablakon. Azaz, ha képes vagy tanulni, és a felismerni az akár nem túl hatékony hirdetések révén is megismert piaci trendeket, még nem is annyira feleslegesen. Hiszen az információ is érték, sőt, lehet akár nagyobb is, mint néhány elmarat eladás.
  
Ahhoz, hogy profi szinten menjenek a hirdetéseid, szakember, ügynökség kell. Egész egyszerűen azért, mert ez is egy nagyon komoly szakma, ahol a sokéves gyakorlat és a folyamatos továbbképzés elengedhetetlen. A gond ott kezdődik, hogy sok cég és vállalkozó állítja magáról, hogy rendelkezik ezzel a tudással, és akár sokszázer forintos menedzsment díjért végül is nem sokat tesznek hozzá a sikerhez. A kampányok jó iparosmunkában futnak és a szaldó is pozitív, de vajon mennyivel lehetne még több is? Nem fogod soha megtudni. A piaci információk pedig - amelyeket hasznosíthatnál -, általában valahol elvesznek, legalábbis az ügynökségi riportból nem könnyű kihámoznod.
 
Az Intelligens móddal a Google azt szeretné, hogy ne ügynökségnél hagyd a menedzsment díjat, hanem nála. Azt kínálja, hogy az ő mesterséges intelligenciája majd jobb lesz. Még nem az, és nem gondolom, hogy belátható időn belül az lesz, de figyelni kell ezt a trendet is.
 
Addig is, képezd magad és tájékozódj. Ha megbízol valakit a fiókmenedzsmenttel, legalább tudj neki jó kérdéseket feltenni!