Google Ads hirdetlések

Miért kell most több Google Ads hirdetés?

Az új vevők a Google-ben kezdenek: beírják a szükségleteiket.


Maradt a napsütés és talán picit melegebb is lett a mai napra, de #boldognőketmindennapra!
 
Most, ebben az időszakban mindenképpen kell hirdetned a Googele Ads-ben, ezért ezen a héten ezzel foglalkozunk.
 
Miért kell most? Az új lezárások és bezárások miatt az offline kereskedelmi forgalom jelentős része online valósul meg. Ismét potenciális új vevők jelennek meg az interneten, hogy a szokásos beszerzéseiket megejtsék. Számukra az, hogy mit akarnak venni, ismert. Az, hogy hol akarják megrendelni, már kevésbé. Vagy ha van is általuk ismert bolt - ahol például eddig is vásároltak offline -, az most megelőzhető, hiszen lehet, hogy árban, kiszállítási feltételekben, készletben Te jobb vagy.
 
Az új vevők a Google-ben kezdenek: beírják a szükségleteiket.
 
A Goggle Ads hirdetésekkel pedig pontosan őket tudod célozni, hiszen itt kulcsszavakra, keresett kifejezésekre jelennek meg hirdetések. Szemben a Social hirdetésekkel, amelyekben inkább a célcsoportok viselkedése, jellemzői, tulajdonságai szerint célozhatunk. Vagyis minél konkrétabban keres valaki valamit, annál inkább Google Ads, minél inkább nem keres semmit, de felkelthető a vágya egy impulzus vásárlásra, annál inkább Facebook és Instagram.
 
Most pedig, ebben az időszakban a konkrét keresők száma nő meg. Ha terméket forgalmazol, amit online is értékesítesz, akkor most vegyél vissza a socialból, és told meg az Ads-et!